Playlista

niedziela, 16 lipca 2017

Q&A - Dieta wegetariańska, Dlaczego nie pisze na blogu?

Q&A

1. Co sądzisz o diecie wegetariańskiej?

Powiem wam tyle że od ponad roku jestem wegetarianką. Sądzę że jeśli ktoś nie lubi mięsa albo po prostu jest smutne to że zabijają zwierzęta to może się przerzucić. Dieta nie jest szkodliwa bo zastępujesz mięso innymi produktami. Jeśli chcecie to mogę zrobić ''mini'' serię na temat wegetarianizmu. 

2. Dlaczego nie pisze tak często na blogu?
Nie piszę na blogu ponieważ miałam ograniczony czas ale teraz to się zmieni ponieważ mam więcej czasu.

3.Masz kanał na youtube? 
Mam.
Link:


4.Czy nadal jesteś na diecie? 
Na razie przestałam ponieważ miałam lekkie problemy ze zdrowiem ale teraz jest dobrze i wracam od jutra do diety.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz